Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Η "στραβή μέρα"...

Ουφ...Είναι κάποιες μέρες που η «αναποδιά» τους φαίνεται από το πρωί...



via elsecretoensusojos.blogspot.com



Ο πόντος στο καλσόν, που ανακαλύπτεις ξαφνικά  και ενώ έχεις ήδη αργήσει να φύγεις για τη δουλειά, σου ανατρέπει όλο το στυλιστικό σου  project, η θέση που δεν βρίσκεις να παρκάρεις το αυτοκίνητο σε αναγκάζει να κάνεις κύκλους ενώ το ρολόι καλπάζει, η άχαρη στιγμή που η πόρτα του μετρό κλείνει στα μούτρα σου... και πάει λέγοντας...


via www.musicheaven.gr



Ώσπου τα καταφέρνεις με την ψυχή στο στόμα να φτάσεις στο γραφείο...Εκεί αρχίζει άλλος πανικός, γιατί είπαμε my guardian angel is on strike σήμερα....



via lisaandothers.blogspo.com


Υπολογιστές που κολλάνε , e-mail που δεν ανοίγουν ή δεν φορτώνονται γιατί είναι πολύ «βαριά», πράγματα που ενώ τα τρέχεις διαπιστώνεις πώς έπρεπε να έχουν τελειώσει από...προχθές, παρεξηγήσεις με τους συναδέλφους που ήθελαν προχθές, αυτό που εσύ έμαθες μόλις σήμερα, εκνευρισμός, γκρίνια....



via kamikaze.gr


Και μέσα σ’ όλα κρίση ανασφάλειας...Μήπως φταίω εγώ, μήπως δεν είμαι τόσο αποτελεσματική όσο θα έπρεπε, μήπως έπρεπε να δείξω μεγαλύτερη κατανόηση, μήπως έπρεπε να έχω ετοιμάσει δεύτερη«ενδυματολογική επιλογή» από το βράδυ, που βαρέθηκα γιατί έβλεπα μια ταινία στο dvd, μήπως, μήπως, μήπως....



via beautiful picture quotes


Αχ! «...Ποια στ’ αλήθεια είμαι εγώ και που πάω με χίλιες δυο εικόνες στο μυαλό...»




via top7news-server.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου