Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Καψ'τε τα σενάρια...

«…Ο αυτοσχεδιασμός αποτελεί μυστήριο...

Μπορείς να κάτσεις να γράψεις ολόκληρο βιβλίο, αλλά στο τέλος πάλι κανείς δεν θα ξέρει τι είναι αυτοσχεδιασμός....

Όταν αυτοσχεδιάζω –και είμαι σε φόρμα-αισθάνομαι σαν σε λήθαργο...

Ξεχνάω ακόμη και το γεγονός ότι υπάρχουν άνθρωποι γύρω μου...

Οι καλοί αυτοσχεδιαστές είναι σαν τους παπάδες: σκέφτονται μόνο τον θεό τους...»






Από τον σπουδαίο βιολονίστα Stephane Grappelli, που με έκανε να σκεφτώ πως ο αυτοσχεδιασμός μπορεί να υπάρξει στην καθημερινή μας ζωή…

Όχι μόνο στην τέχνη…

Αυτοσχεδιάζω σημαίνει ενεργοποιώ όλες μου τις αισθήσεις, βγαίνω έξω από κλισέ και νόρμες, εκφράζω αυτήν την κρυμμένη μικρή ή μεγάλη σπίθα που βρίσκεται μέσα μου…

Που ψάχνει να βρει χαραμάδες για να ξεπηδήσει, να χορέψει ξυπόλητη στη βροχή, να ξεπεράσει όλα τα «πρέπει»...








Αυτοσχεδιάζω σημαίνει εκφράζομαι, χωρίς να με απασχολούν οι συνέπειες, χωρίς να νοιάζομαι για τα "υψηλά τείχη" που έχτισαν γύρω μου για μένα, χωρίς εμένα…



 





Πάνω απ’ όλα σημαίνει ελευθερία…

Στη σκέψη, στην ψυχή, σ’ αυτό εδώ το κείμενο που γράφω χωρίς συγκεκριμένο λόγο…

Μόνο και μόνο για να βγάλω την καρδιά μου βόλτα…



 



Wassily Kandinsky, «Αυτοσχεδιασμός Νο 26»
  










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου