Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Όσα έχω φανταστεί...

Πώς γίνεται για κάποιους να πηγαίνουν όλα όπως τα έχουν σχεδιάσει????

Ποια καλή νεράιδα κουνάει το ραβδάκι της και τα κάνει όλα ,αν όχι όπως πρέπει, τουλάχιστον όπως περιμένεις, να γίνουν…






Σου χαρίζει στιγμές, ώρες, μέρες όπως τις έχεις φανταστεί…

Γιατί είσαι ο «εκλεκτός»??? 

Γιατί ποντάρεις το σωστό νούμερο κάθε φορά???

Γιατί κάποιοι είναι δίπλα σου, έτοιμοι να σπρώξουν τη μπίλια εκεί που πρέπει, για να κερδίσεις???







Δεν ξέρω…
Ζηλεύω… 
Τίποτα δεν βγαίνει για μένα όπως το θέλω…
Για να βγει, πρέπει να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα… 
Κι αυτός, την κάνει τις περισσότερες φορές… 





Δεν έχω και δεν είχα ποτέ τρελές προσδοκίες… 
Χμ… Ίσως αυτός είναι ο λόγος…. 
Το politically correct μάλλον είναι βαρετό… 




Σίγουρα.. 





Το σύμπαν γουστάρει ανατροπές… 
Παιχνίδια εκτός ορίων…. 
Πώς  όμως, εγώ,  ο «φτωχός και μόνος cow boy» θα τις βρω??? 
Πού να ψάξω??? 
Σε μυαλό ή σε ψυχή??? 
Ή πουθενά…





Να μείνω με τις «σταθερές» μου...
Αυτές που με κάνουν να κοιμάμαι ήσυχη… 
Να μην  αλλάζω πλευρό… 
Ασφαλής, στον μικρόκοσμό μου… 
Που εγώ τον έφτιαξα… 






Θέλω  και τα ρέστα τώρα???









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου