Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Περί φόβου και άλλων δαιμονίων...

Η χθεσινή μου ανάρτηση περί των "Μαύρων φιδιών του αύριο" στο blog ή δεν έγινε κατανοητή, οπότε το κρίμα στον λαιμό μου, ή εσείς που μου τη "λέτε" βρισκόσασταν αλλού στα 80's και εντεύθεν, ή είσαστε σε νηπιακή ηλικία, ή δεν είχατε γεννηθεί, ή ζω σε παράλληλο σύμπαν!!! 






Τη γουστάρω τρελά την αλλαγή, όπως τη γούσταρα τρελά πριν από 33 χρόνια και τη στήριξα και απ' όλα..
Ο φόβος μου έγκειται στο κατά πόσο όλα αυτά τα "θα" θα γίνουν πράξη...




Η πολιτική μου εμπειρία έχει ως τώρα δείξει, πως από τη στιγμή που ο πωπός βολευτεί στην όποια θέση εξουσίας, σκύβει λίγο περισσότερο από το κανονικό...
Μακάρι, να έχουμε φτάσει σ' αυτό το επίπεδο πολιτικής ωριμότητας ως χώρα και να διαψευσθώ πανηγυρικά..




Όσο για τον φόβο...
Ποτέ δεν με εμπόδισε. όσο καλά γνωρίζουν αυτοί που με ξέρουν πραγματικά, να ρισκάρω και ποτέ δεν οριοθέτησε τις ως τώρα επιλογές μου...
Άλλο φοβάμαι τον ίσκιο μου και κλείνομαι στον μικρόκοσμό μου, άλλο αγωνιώ για την εκπλήρωση της ελπίδας...







Το να σου τραβάνε το χαλί κάτω από τα πόδια, εκεί που θεωρείς πως το "έχεις", συνεπάγεται μια φρίκη όσο να'ναι... 
Κατά τα άλλα, με τις υγείες μας...







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου