Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

"Η κόκκινη Ρόζα πάει χάθηκε κι αυτή"....

Πάει ο  Βαρουφάκης… Τον έριξα στον «κάδο ανακύκλωσης»… Αυτήν τη στιγμή έχει ίσως μετατραπεί σε κάτι «περιβαλλοντικά» τουλάχιστον χρήσιμο… Ας μην είμαι όμως προπέτης… Δεν μου φταίει σε τίποτα ο "κόκκινος Γιάννης", αφήστε που για χάρη του έφαγα μια ωραιότατη διαγραφή της ανάρτησής μου από μια καθ’ όλα συγκροτημένη και συνειδητοποιημένη ομάδα…
Επιμένω όμως, γιατί είμαι «αιθεροβάμων», «παλαιάς κοπής» wtf???
 



Πώς μεταλλάσσονται έτσι εύκολα οι ιδέες??? 

Από τον κεντροσοσιαλισμό στην αριστερά??? 
Μήπως κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά???
Μήπως η φτωχή πολιτική μου συνείδηση θέλει έναν γερό εκσυγχρονισμό??? 


Χμ… Ο μεταμοντερνισμός μου κλείνει το μάτι, με χτυπάει φιλικά στην πλάτη… 
Σύνελθε παιδί μου, δεν υπάρχουν πλέον στεγανά σε καμιά φάση της ζωής μας… 
Είσαι μια παλαιοκομματική ανόητη… 
Εδώ τα πράγματα τρέχουν ή θα ανέβεις στο τρένο (χαχαχα το έχω ξανακούσει το σενάριο), ή θα κάτσεις σπίτι σου να μαγειρεύεις κοτόπουλο στη γάστρα…


Γιατί όμως όλα αυτά μου ακούγονται κάπως??? 
Γιατί δεν μπορώ να ανεχθώ τους «επιβήτορες» της εξουσίας??? Κάτι πρέπει να φταίει… Οι πολιτικές μου καταβολές, η αίσθηση πως «όλοι οι καλοί δεν χωράνε», η ανόητη –ίσως- προσήλωσή μου σε ξεκάθαρες ιδεολογικές και πολιτικές τοποθετήσεις??? 
Δεν έχω απάντηση, προφανώς ζω σε «παράλληλο σύμπαν»…



Άσε μας πουλάκι μου και παράτα τις Αλτουσεριανές σου πεποιθήσεις … «Η ιδεολογία αναπαριστά τη φανταστική σχέση του ατόμου με τις πραγματικές συνθήκες ύπαρξής του»…





Εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε-γέλασε…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου