Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Τι φοβάσαι βρε???

Ω!...
Περίεργοι και ακατανόητοι που είναι οι άνθρωποι...
Ξεκινάς με καλές προθέσεις, κάνεις χιούμορ, αυτοσαρκάζεσαι πολλές φορές και γντουπ πέφτεις πάνω σε τοίχο...
Μιζέρια, κόμπλεξ,καταπιεσμένα ένστικτα, ελπίδες που πήγαν άπατες, φόβος, υπερεγώ, δεν ξέρω...


via pacific.jour.auth.gr

Είμαι εξίσου ανασφαλής, κουβαλάω μέσα μου διάφορα, αλλά όχι...
Πιστεύω κι εμπιστεύομαι...
Γελάω και δεν παρεξηγώ -εντάξει εντός ορίων πάντα-αλλά είμαι ανοιχτή...
Αντιπαθώ τους ανθρώπους "αχινούς"...
Τι φοβάσαι βρε???
"Δεύτερη ζωή δεν έχει"...

2 σχόλια:

  1. Να συνεχίσεις να πιστεύεις και να εμπιστεύεσαι!
    Δεν θα χάσεις!
    Και το γέλιο,γέλιο!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τις δικές μου, με μεγάλη καθυστέρηση, είναι αλήθεια,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή